Charakteristika lekcí

Step body

Cvičení je zaměřeno na získání fyzické kondice a na intenzivní spalování podkožního tuku.

 P-class

Vytrvalostně silové aerobní cvičení zaměřené na formování svalstva celého těla, především problémových partií (hýždě, břicho, boky a stehna).

Bodystyling

Cvičení aerobního charakteru, které obsahuje jednoduché choreografie v první polovině cvičení a posilování zaměřené na tvarování všech svalových partií ve druhé části. Ke cvičení se mohou využívat také různé pomůcky, a to zejména ve druhé posilovací části. 

Jumping

Kardio trénink na speciálně vyvinutých fitness trampolínách. Lekce kombinuje skoky, sprinty a silové i balanční prvky

Party jumping

Tanečnější a zábavnější forma jumpingu. Lekce se skládá z jednoduchých sestav v rytmu oblíbených melodií.

Bounce fit

Eneergické cvičení na trampolínkách bez použití „řídítek“, které se zaměřuje na posilování celého těla.

Bodyforming

Jedna z forem kruhového tréninku pro ženy

Funkční trénink

Kruhový trénink nebo série cviků odcvičených na stanovištích. Na závěr lekce zařazení kompenzačních cvičení pomocí lan na SM systém (zdravá záda) a masážních válců.

Total Body Workout

komplexní formování celé postavy – „spalovací“ trénink v kombinaci s posílením svalů celého těla s cvičebními pomůckami – činky, tyče, stepy, bosu apod.

HIIT

“High intensive interval training” v překladu intenzivní intervalový trénink je skupinová lekce, během které se střídají intervaly s maximální intenzitou zatížení a intervaly odpočinku. Díky lekci HIIT si zlepšíte činnost srdce, podpoříte spalování a dosáhnete viditelných výsledků.


Power yoga

Dynamické cvičení, vycházející ze základů jógy, kombinující provádění jednotlivých poloh z „Pozdravu slunci“ a jejich následných výdrží.